FAQs

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής της παραγγελίας;
Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας επιλέγοντας την πληρωμή με αντικαταβολή, χρεωστική/πιστωτική κάρτα.

Με ποιες μεταφορικές εταιρείες συνεργαζόμαστε;
Οι αποστολές των προϊόντων πραγματοποιούνται εντός Ελλάδας και Κυπρου μέσω της ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΚΑΙ SPEEDEX.Οι αποστολές εξωτερικού πραγματοποιούνται αφού προηγηθεί επικοινωνία (fgfashionboutique@gmail.com).

Πώς πραγματοποιείται η διαδικασία επιστροφής προϊόντων και ποιο είναι το χρονικό περιθώριο;
Αν δεν μείνετε ευχαριστημένοι με την παραγγελία σας, έχετε την δυνατότητα, εντός  20 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματός σας να το επιστρεψετε. Όλα τα βήματα για την πραγματοποίηση της διαδικασίας περιγράφονται αναλυτικά εδώ.

Αν κάποιο προϊόν είναι εξαντλημένο θα ξανά γίνει restock;
Τα εξαντλημένα προϊόντα της νέας συλλογής, στην πλειοψηφία τους, γίνονται εκ νέου διαθέσιμα.

Πώς μπορείτε να μάθετε πληροφορίες σχετικά με τα μεγέθη των προϊόντων;
Προτείνουμε να επικοινωνήσετε ελεύθερα μαζί μας χρησιμοποιόντας την σελίδα επικοινωνίας σχετικά με απορίες μεγεθών.

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του e-shop
Το e-shop και η εταιρεία μας λειτουργούν Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 09.00-17.00. Παραμένουμε κλειστά τα Σαββατοκύριακα και στις επίσημες αργίες.

Πότε πραγματοποιείται η αποστολή της παραγγελία σας από εμάς;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται από εμάς εντός 1-3 εργάσιμων ημερών και η παράδοση γίνεται σύμφωνα με τους χρόνους της εκάστοτε μεταφορικής εταιρείας. 

Ποια διαδικασία ακολουθώ σε περίπτωση που παραλάβω ελαττωματικό προϊόν ή δέμα με φθορά;
Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών προωθώντας απαραίτητα φωτογραφίες του προϊόντος και του δέματος. Στη συνέχεια, θα προχωρήσετε στην επιστροφή του προϊόντος προκειμένου να γίνει ποιοτικός έλεγχος. Η αντικατάσταση χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση, ακολουθεί σε περίπτωση που το προϊόν κριθεί ελαττωματικό.